7/8/20010
今日終於要交暑期作業=]=] 起身搞掂哂.同曉仔.涼子.孫孫.去富田食早餐.. 食完等馬c番學交暑期作業-,- 之後入去俾人檢查-,-不停咁摺角要再做.. 之後番屋企換3沖涼..再去馬c屋企.. 之後去中心練舞..整頭髪.. 5點買KFC上中心食..好食好食-v- 6點幾出發去觀塘..比賽加油!! 8點幾比賽喇..跳得幾好牙..^___^ 跳完塔車番尚德...之後去富康.. 自己番尚德..同家姐雪B肥肥個傾計.. 之後番屋企..
對你已沒有期望..