今朝去左富田食中餐^__^之後塔巴士去西貢碼頭-_- 再塔快艇上船..游游下同施欣漂左去勁遠-_-超驚>< 施欣游番去.我等快艇過黎接我^__^豆豆游水^^好好笑.. 之後去玩香蕉船..超好玩..上蕉上到到同施欣係到鬧黎鬧去.. 諗番都好好笑..玩香蕉船玩到超耐..睇十個俊男跳水>< 囇到好痛牙><成身又攰..終於番到尚德番屋企.. 之後再落黎買野..番到屋企康泰旅遊巴在菲律賓被挾持.. 睇睇下訓著左><
一點點想哭泣一點點想著你 你的愛很珍惜