☆ Baby Girl Ice ☆
※ Ice Ice LoVe ... 唐 老 鴨 ... ※
如果死可以令你的愛人回到你身邊..我會說"我願意"
bebiii
暱稱: BaByGirlIcE♥=*..
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-04
2011-04-12
2011-03-23
2011-03-03
2011-01-28
文章分類
全部 (277)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 277
留言總數: 3099
今日人氣: 15
累積人氣: 21786
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 28 日  星期六   晴天


2010-08-28 分類: 未分類

27/08/2010~28/08/2010
今日去camp啦^___^11點起身12點要到中心-,-
之後去塔巴士去西貢轉旅遊巴入去麥理浩^__^
入到去聽簡介睇片-.-之後去營地..間屋都吾係好令-,-
放低D野就去玩繩網^__^難玩><玩完諗住去玩攀石..點知冇得玩@@
所以番番去間屋到玩^__^六點去BBQ><超好==]我最有耐性燒個個=]嘻嘻>W<
燒完就拎眼罩蒙住隻眼黎行-,-開頭超驚><之後都冇乜點驚^__^
玩完就番番去間屋到..沖涼.玩.食野=]最佳準時獎我同曉仔拎左嘻嘻>X<
3點幾諗住..但訓吾到-,-逼得制冇位訓-,-7點起身洗頭..八點幾去食早餐-,-
之後去唱K.玩足球機><好好玩@@11點番番去間屋汁野..超亂..
訓左幾個字就要去食午餐-,-之後塔車番尚德><
聽日仲要9點起身-,-

哭過笑過多少次..你也不知..

 






訪客留言 (返回 bebiii 的日誌)


FATFAT9305 於 2010-08-31 12:41 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pui4321 於 2010-08-30 11:56 PM 發表:
cmcmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HUANGHOYIN 於 2010-08-30 12:53 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leung 於 2010-08-29 07:24 PM 發表:
cm 去完又去 冇引
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ChingYi1 於 2010-08-29 03:33 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fatfatying 於 2010-08-29 05:13 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FATFAT9305 於 2010-08-29 04:01 AM 發表:
cm>v<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chow2178 於 2010-08-29 01:08 AM 發表:
cm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



e05099 於 2010-08-29 12:01 AM 發表:
cm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HUANGHOYIN 於 2010-08-28 11:30 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]