今日本來去大埔踩單車既..不過最後都冇去到-.- 同曉仔等施欣同牙玉去寶琳行下.. 影相影相^__^番屋企換3跑步*-* 十點幾搵慧瑾一齊GoHome^__^ 沖完涼同佢一齊去買宵野食^__^ 再去佢屋企傾計計@__@
my love will get you home