9/10/2010
今日2點幾起身*-*1點係OK等齊人先出發.. 不過等齊人已經2點..3E第一次班會BBQ出發=] 去塔小巴去清水灣..男仔起爐我地去落水玩.. 燒下又玩下^___^ *冰冰小賣部* D野超好食..哈哈..8點幾番黎..傾計.. 5個女仔去影貼紙相..之後去搵施欣同MYBABY.. 買野食同傾計..1點番屋企^___^
聽著那時間滴答的走 對街的你在點頭 好像一個夢 漸漸 走到我前頭