今日兩點幾出去藍田..之後去坑口食野^^ 4點幾塔車去海洋公園^^5點幾到左-_- 冇機動遊戲玩..連纜車都冇塔-_- 玩鬼屋-_-恐佈^^十一點半睇show^^ 12點幾塔車去觀塘食野+唱K^^ 5點幾番屋企^^
將來不知會不會見你 我始終還不能原諒自己