今日吾知點解吾想番學\./ 番左4日學好攰好攰牙-.- 番埋今日就放假啦..終於捱過左^^ 0LE俾我燒燒下野燒到着火… 每天都可以見到你^^嘻嘻.. 與你一起的日子很開心^^ 我們可以去到永遠永遠嗎!?
★永遠都愛你♥ ♥直到你離開我為止★