今日我一訓醒~就換3出去睇波~由澎馬流浪 vs 聯華~結果係點?
澎馬流浪win 2:0....不過我呀哥冇出場.....shit~
之後同彤彤and媽打走先~去左食野~之後一齊搭車番屋企~
之後去買送...但我冇去到街市...我番屋企先...因為拎住一大袋野
番到去唔夠半粒鐘...每2個字就番1個人...首先係我呀哥...之後我呀ba...最後係
媽打同彤彤!到左食飯時間....wo~好耐都冇試過咁齊腳咁食飯lu~
食完飯就緊係睇波啦...shit....我心愛既曼聯和左1:1......吹漲
之後z左一陣...醒左就俾呀玲訓話...又話我變態又話我教壞d細~哈(我地果晚不知幾開心呀,
o係酒店成班玩得)~
今日都冇咩特別事~~~
好...係咁多,唔係咩呀
|