今日12點起身....之後沖涼換3咁就出左去喇~
去到目的地都2點...去到又要等又要填from~
之後要量血壓,驗色盲,驗眼,驗血,驗尿,照x光,見醫生.....
但全程都好快...3點幾就走得lu~咁個驗身結果係......仲未有既....要等5日
之後約呀媽去行宜家~睇中左個電腦桌~~~正
但屋企果張仲好新......都唔知點好~
之後行到5點半到走~咁我就去我個fd間舖到坐同吹水~
咁坐到7點3到就走左...因為要去酒樓食飯~
我都唔想走住...因為好唔捨得佢~但快要遲到...so走左
去到酒樓o岩o岩好...開飯~~~
食完就成班波友去大埔踢波lu~~~因為我腳傷既關係....落唔到場踢...只在場邊打氣~
今日既結果係2:2....shit
之後坐呀sir車出荃灣~~~然後各散東西...番屋企
我柒左...去到m記都冇買野食...番到屋企原來係冇野食......我頂丫
好...now去沖涼~係咁多唔係咩呀!
|