上星期...我diu~我地百達攞左百達聯賽亞軍及百達足總盃亞軍
百達足總盃亞軍係1:1~之後互射12碼輸q左......我真係二奶命
乜柒都攞第2....有錫安瑞龍盃亞軍,永恆足總盃亞軍同埋曼聯超級盃亞軍(o係旺角大球場踢)又係1:1之後互射12碼輸q埋.....

唉~~~咁大個仔都係攞過一次冠軍~就係中學時f.2攞左中一至中二級班際足球既冠軍
先打敗福9帶領既2C,再打敗詹瑞帶領既2A,去到決賽由呀洛同飛帶領既超勁既2B~
最後由我,肥溫,lun帶領既2E攞左個冠軍返來~哈~諗起都開心
好~~~我返工時都返得好開心~因為2個同事都好好~every day吹水~又攪笑~
hehehaha又一日~~~佢2個分別係dicky(22old),呀恆(27old)
最細係我......但都好好玩~~~正~
好~晚晚都要早d訓~因為要6點9 get up~番9點.....國泰城~好多空姐~好q正~

now~我係國泰既人~~~係咪好遠架...架架架架架架架

仲有~~~十蚊~生日快樂~today係佢既生日
|