尋日返工前陪福頭番左呂明才...一入門口見到miss邱~~~佢擔天望地咁扮見我唔到~哈
之後都同佢傾左陣...本來都傾得好認真既...但原來佢都有上來睇我e個充滿粗口日既記既.....哈~
之後佢開始搵位入我...係咁串我~~~攪到我唔知點咁~又唔可以串返佢喎...因為我尊敬佢...哈哈~
之後福頭,我同埋miss lee o係到吹水...都吹左好耐下...miss lee都好攪笑下...仲好串咀tim~
仲有...我返呂明才之前見到miss霍...但佢竟然唔認得我.....上年仲認得的.......唔通我真係老早好多

之後落番大窩口搭bus入機場返工lu...e 4日都係番6.pm放4.am~番夜好d...可以z晏d~正
好~~~換3出去...番工了~
|