嘩~~~我多好耐冇黎過~
因為真係冇咩時間~恐怕e度會變周記了.....
前日終於出左糧......咁我第2日去左噤$.....俾呀媽
出左糧都冇買過野....奕都唔係咁想買野~因為要儲$~~~
e期凍左好q多~o係機場仲凍.....痴線的.....
唉~~~都唔知幾時先有得番呂明才踢波~~~期待e個日子好耐
都係冇咩野打....再會了