今日放假~終於有d時間上來~
就黎又出糧lu...今個月會出好多$~正
我dl左一公升之淚好耐...今日終於睇哂~
真係好感人~睇到第6集我真係咩左......真係好好好好感動
e套日劇真係好正~~~繼美麗人生之後...e套係我第2套令我流淚既日劇~
好...講番返工d野~~~其實都冇咩野...我己經識哂我要做既野了~哈哈....
依家有2個新人入左黎我果組~我要教佢地野成個c父咁...哈哈...
一個起碼40歲...懶過咩咁....真係好懶
成日做錯野...要我執佢手尾...頂佢個肺~成日綀精學懶...仆佢個街~
令一個入左黎2日到...都冇咩野~都好肯學野~~~
仲有...福頭同19子偉都入左黎我做果間公c~
不過唔同部門...因為佢地搷錯左部門.....佢地正一百痴.......
好~聽日買演唱會飛~睇好野~哈~~~~
而後日同沐咀and lily姨shopping~要買番d野...kakaka
我部電話都壞壞地...好想換......頂
w900i~我目標...但2個月後買掛~~~kaka
好~~~依家zzz.....聽日要5點起身番工~慘
|