|
感動'' |
| 2006 年 6 月 2 日 星期五 | ![]() |
琴日一返到屋企就入左房,,, 見到書台上面有封信,, 媽咪寫比我架,,睇到第一句就喊,,, 其實佢唔係唔理我架,, 係我衰姐,,唔識孝順父母,, 又唔錫細佬,,好賤呀我!! 之後我寫返封信比佢,, 未比佢呀,,唔敢比,, 唔知點面對,,其實我都有好多野想講, 但我唔想同你講野,,同你傾計會好唔自然,, 要就住就住'''' ___________________ 今日你竟然同我講,, 聽日11點幾要見警司,,, 好煩呀,,又唔知講幾耐,,,又約左人''' 煩呀!!! 完!! |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 80 | » |