|
132064546 |
| 2006 年 5 月 3 日 星期三 | ![]() |
金日係中2專題研習日,,所以我地早放 12點45分就放,,,我去左圖書館傾野'' 之後食野'''' 搞搞下就去到3點幾,,諗住去睇戲,, 點知.............'-- 搞下搞下就去到5點幾,, 跟住點呀??!!咪返屋企囉'' 返到屋企睇睇下電視訓左覺'' 之後比細佬叫醒左,,佢話我霸晒成張梳化 咁點呀?!我可點呀,,我咪滾上自己張床繼續訓''' 訓醒就食飯,,岩岩訓醒又點會有胃口,,所以我......... 之後我一路睇電視一路做功課,,,要做隨筆 我搵返小學個d文出泥抄返落去,,,賤!!卡卡卡卡 完---- |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 80 | » |