|
----------------- |
| 2006 年 4 月 20 日 星期四 | ![]() |
尋日我差唔多成晚無訓,,,,12點幾睇書,,睇到2點幾 上床訓覺,,,唔知幾時訓著左,,,4點幾醒左一陣,,又唔知幾時訓著左,, 6點幾,,勁肚痛,,,痛到訓唔到,,,唯有起身,,食粒止痛藥,,諗住繼續訓 又訓唔著,,,睇電視睇到10點幾左右,,,係梳化訓著左,,,當我起身既時候,, 已經係3點幾,,,屋企無晒人,,,自己煮左個麪泥食,,, _____________________________ 無無聊聊又一day,,,我份中史'編'唔到出泥呀'''' 份中文又唔識做,,,英文好似話要做咩咩....動物園....好煩呀!!! _______________________________________ 22號返小學,,,可以見返d小學fd,,好期待呀'''與此同時,,,可以比我睇下佢而家變成點'''' 完.. |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 80 | » |