我張I.D卡呀!!/\/\*
14/7
唔係度打日記啦,,改為xanga了!!
想知我更多野就到:
www.xanga.com/becky_0707
11/7
TODAY,,派朱古力,,少少心意,,唔好介意...
去H A l l,,悶到爆,,玩埋D咩 問答比賽,,低能...
((我地榮光好似攞第三..食屎的~不過算啦!!))
小息,,玩鎚手...好玩呀!!/\/\* 不過玩得個一陣咋..*
之後,,福音講座...請左D唔知咩團體既人黎..埸面勁 HIGH !!!!!!
THEN,,放學,,又係去左個度食野,,今次冇野見到...!!
OH!!咁就完左一天啦!!!
咁仲唔係,,, "悶悶的一天!!" 呀??