今曰好早就起左身.之後就出左去.牙爸就係到嘈住我.要我早o的返屋企.
不過我都係成10點幾先返屋企牙.係我準備出去既時候.牙汶就打電話俾我.
佢問我做咩唔叫佢起身.我就話都差唔多出門口啦.之後佢就叫我買野俾佢食.
咁我就去左美心野左個叉燒飯俾佢食.之後就搭小巴上去佢屋企.佢爸爸又係屋企.哈
佢爸爸仲俾左兩個利士我牙.開心屎啦.汶bb佢食飯個樣都好可愛下.食得又急喔.
過左一陣.佢就同我去街街.佢搞定晒o的野後.我仲係到花壯牙.笑屎啦.
咁首先我地去旺角.佢不停咁睇佢o的野喔.又買game碟喔.搞到我悶屎啦.
不過佢最後都有同我行旺中.不過我買唔到有野牙.行咪女人街.佢就走左.唔理我啦.
之後我就約左嵐bb一齊去睇煙花.睇果陣.我就打俾汶b.點知佢唔聽我電話.
果刻真係好唔開心架.又唔知佢咩事喔.不過我都慣左呢個咁既習慣啦.
有時我真係好唔明牙.一個男仔點解可以做到咁牙.有時真係好辛苦牙.
我更加唔知自己仲可以做o的咩牙.今年o的煙花好令令牙.
睇完後我就同嵐b去左食野牙.一去到m記見到冇位.就走人lu.
之後就去左吉野加食野.好彩有個有心人俾個位我地.唔係真係有排等啦.
真係好多謝佢牙.我買緊野既時候.汶b就打電話黎啦.
原來佢又係大頭蝦.唔記得左帶電話出去牙.so佢聽唔到我既電話.
我食完野後.就返屋企lu.
感受:今日都唔係咁開心.唔知點解呢.>”<
今年既煙花好令令牙.
個屎仔仲未打俾我牙.唉.
|