今日好早就起左身.因為要去BBQ牙.一諗起我就覺得好開心啦.
因為有得去.都好耐冇去啦.不過要咁早起身.累屎我啦.
8點就比人拉左去飲茶.唉!真係好慘牙.
不過我最後都係choose左唔去.因為真係好累.
哈之後我都冇去到.因為我唔係好肚餓.我個肚又唔舒服.
(其實可能係藉口).哈.咁之後我等咪名姐返黎.我就同佢出發去筲箕灣lu.
因為我地今日既目的地係石澳牙.不經不覺就到左筲箕灣mtr.
不過都用左9個字時間.出左去.就打電話問嵐B佢地係邊.
之後就去左搵佢.去左惠康毫搵佢地.一陣我地就買齊晒d野.
就齊齊座小巴去.座左一陣.好快就到啦.不過座到我有d暈牙.
嵐嵐佢仲話想有少少嘔.之後我地去左都冇晒爐.阿浩哥就走左去租爐.
咁之後個爐透好左.我地就開始燒.不過果班仔真係冇咩用.咁小火點燒喔.
之後我地d女仔就係咁整大火d.最後都係名奇搞定.哈哈.
咁我地就開始燒.燒左一陣.我地就走開左買野飲.
返番黎佢地已經淋熄左個爐.我地果陣=o="晒.
張枱都仲有好多野未食得晒.真係俾佢地激屎牙.
咁之後我地整好晒d野後.就去左出去沙灘到玩.我地仲影左相仔.^^
到左2點幾果陣.豬豬佢話黎搵我.我真係好開心架.但果陣我地又嘈.
佢話我唔打俾佢.我果陣真係好唔開心牙.
不過我見到佢咁遠都黎搵我.我原本胃痛架.但見到佢.就咩事都冇啦.
唔知我係咪太掛住佢呢?不過我第一時間見到佢果陣.我真係好想笑.
因為佢著住西裝出現.之後佢就同我去左買衫同買左個波波.
個波波係西瓜黎架.好可愛牙.之後我就同佢玩.玩玩下就夜lu.
之後我地就開始點爉燭.好令令牙.哈.之後我地又買左螢光棒玩.玩到冇野玩.
又玩其他野.玩左一陣.都好夜lu.我地就走lu.今日真係好開心牙.^^
ps:果班仔真係好浪費野啊>"<

  
|