今日無嘜嘢發生,只係好唔咩個阿sir姐,佢對listening答案
又唔抄係黑板wo,攪到我唔知佢講嘜,對唔到答案tim,要問
前面果位借答案俾我對∼
.^●∥愛那會有一生一世°°°. ◆◆◆".,兩個人從陌生到熟悉°'`不管結局如何,,但起碼都曾經相遇過*;!||
‵'.![:*°:.我沒了你"`;'一樣可以開心的活下去,.`▌_|; ■×°+"`實在沒法抽身愛下個.*/\'/
今日唔係幾happy呀∼我,Math堂唔知佢講嘜∼呆左!?,-★×°||﹍
中文堂可能太cool la=sor ar,令到你唔happy tim.放學時,
范文星指住我,同佢班friend講我就係女班長=唔知佢同班男
仔講過d咩#無奈...影響了佢係我心目中都幾好ge形象tim.
...◆°齒輪慢慢轉動°×…拉開我倆的距離//\××"
●-*!..我從來都只當你是朋友__■..]]*
Geog 堂個老師問我做嘜,我只係發愁=呆坐係到∼都唔比,有無攪錯,有無so妖佢,咁都要理,煩!∼肚痛=中文堂落左去medicine room同人傾嘢*Math 堂唔知佢講咁,佢將d嘢複雜化,加上我蠢唔知佢講嘜∼無聊#PTH有60分好YEAH!Music堂佢叫我落去攞人名紙同粉筆,佢又同我講攞box~白痴架,攞粉筆咪粉筆lo,關box咩事,攪到我呆左=唔知佢講嘜.返上去比佢問我嘢,問到口啞啞∼我跟本無聽佢講嘢∼煩★阿sir叫我出去撙名,但我出去發呆,無理佢地,黃日安話我好有威嚴,擺明玩我la!Eng堂好無聊∼so boring” = ]回家途中,突然有人叫霞姐,我回頭一望,但無人*﹏×過了一陣又有人叫,跟住先知道係寶寶同翹翹,比佢地玩死*[x◆
▋□我的傷痛是因你的承諾..' / * |`[即使到頭來換到的只是一場傷心﹏°||||■
__ `'◆為了你而傷心所流下的每一滴淚 都有著我愛你的憑證\\*-)
|!|*你已畫了很多給我不能恢復的傷痕__________*
無心情~今日.我好煩,怕怕,angry!!無心情打,係咁多∼無喇
*+°◆+" 在創傷埋葬心願 []..* 垂頭默默淌下眼淚×﹍*
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏
`[[﹏,`°開心+*短暫...`’°傷心 ... 長久×`
今日同陳文灝玩msn,玩左好耐.我係唔係好勁呢∼無打錯佢個名wo!!
我叫佢聽日cool d@無講咁多嘢∼好想see下佢個cool個樣tim,鬼叫佢平
時咁多嘢講呀,唔好怪我呀,我照直講炸.今日嘔左,飲左幾口紅豆冰,昨日ge影響,攪到我無得食sweet嘢,好慘呀∼
°﹎[]||▊ 想用一把鎖,永遠鎖著我內心深處的..1個傷口.. ))‘*★×"
... .[[ 給了你無數次的機會,卻只是換來一大堆的傷心,,,悲痛的回憶..*◆