| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 29 日 星期日  |
我好唔安落呀  |
分類: 未分類 |
我有時唸:人死了係咪一了百了呢!! 其實去自殺d人先傻呀!!
我想在這梩說多謝你..................
多謝你的是在我失落的時候鼓勵我 還幫我補英文 世上冇咩個老師會對我說鼓勵的話
就算有 都係隨便講2句就算 好多老師都唔會好似你咁好 小學至中一d老師都被不上你
但你太好人啦 我這幾個星期都冇找你補課 都因為我懶惰 但你也沒有罵我 對不起 我一定會令你失望
但我也要說多謝你和對不起 Miss 韓(我根本冇膽當面跟你說)
|
| 發表時間:2009-03-30 12:42 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 29 日 星期日  |
平平無奇的一天  |
分類: 未分類 |
今日一早就去大快活食早餐 食完就同蕾去東港城買野 之後去借漫畫
借借下 唸起有一日 我在堂上睇漫畫 唔好彩....被呀sir收咗 呀sir翻本漫畫
被佢睇到有色情個頁 當着全班面前話我睇色情漫畫>.<
借完漫畫 就回家了^^
我想問送生日禮俾人(唔係男仔) 送咩好!!!
|
| 發表時間:2009-03-29 09:26 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 27 日 星期五  |
好久冇打啦 我重開返先  |
分類: 未分類 |
呢排 我日日在逃避一些東西<--(不方便講) 原來做某件事講出來容易 做就難過登天
我連講野都冇膽同你講 真係好對不起 你一定好失望 我在逃避時唸 我係唔係放棄呢!!
連我自己都下不了決定 ....... 講講下離咗題添—▲—
今日都冇咩野 但在上課發白日夢時唸 點解我地人類是有智慧的生物..............
放學同程和慧去咗食KFC^^ 食完就返家了
以上全是真心話 希望你地留CM發表下意見
|
| 發表時間:2009-03-27 11:55 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 33 | »
|