| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 7 日 星期二  |
| 買野>< |
分類: 未分類 |
今日要返學~~ 係試後活動~~所以回校時間係9點= =''
第一個活動係社際常識問笞大賽~~但愛社輸咗
之後都好順利進行..........
放學同欣和溫食野~~食完之後仲去咗百街買去camp d食物^^
買完就返家等電話........因為要等人= =''
4點幾殷打電話來話得啦~佢仲走緊到地鐵站.......
但我換衫都未....所以要用超快ge速度出門口= =''
我地兩個行咗2個鐘頭......終於有岩心水ge野啦^^
一次洗錢洗咗3百幾........好心痛但值得ge><
之後7點島回到家.......想訓都冇時間= =
仲有1日就去camp啦><
|
| 發表時間:2009-07-08 12:08 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 5 日 星期日  |
| 100問 |
分類: 未分類 |
**************開始啦-3-**************
♥自己♥ : `
1.你叫咩名;) 陳佩琳
2.你花名係咩;) 笨豬琳><
3.出世既年月日;) 1995/11/3
4.今年貴更;) 13碎~
5.男定女也;) 女仔
6.住邊;) tko
7.電話咩台;) 新世界
8.咩星座;) 天蠍座.
9.有冇釘環;) 咩來架?.
10.有冇手提;) 有.
♥屋企♥ : `
11.有幾多條友;) 三個.
12.邊個最煩;) 阿媽.
13.你成日煩邊個;) 冇.
14.承上題*做乜煩佢;) 冇.
15.邊個最鍚你;) 我阿媽.
16.邊個成日針對你;) 冇
17.邊個對你忽冷忽熱;) 冇.
18.你會唔會用粗口鬧佢地;) 唔會....會好冇心肝= =''.
19.屋企溫暖嗎;) 溫暖呀~~.
20.想唔想離家出走;) 唔想.
♥朋友♥ : `
21.邊個同你最fd;) 好多~.
22.承上題*佢最fd果個係咪你;) 唔知佢地心目中係咪我~.
23.最令仔;) 唔知wor?
24.最令女;) 嘉嘉~.
25.邊個係你知己;) 蕾.
26.邊個知得你最多秘密;) ~~~蕾和程~~~
27.你唔開心搵邊個;) 程
28.你d fd超唔超過10個;) 超過.
29.同邊個網友最fd;) 幾個.
30.d網友係邊到識既;) online game
♥愛情♥ : `
31.你鐘意緊邊個;) 冇
32.佢知唔知你鐘意佢;) 冇
33.暗戀佢定明戀佢;) 沒有喜歡人又點會有明同暗呢?
34.佢令唔令;) 冇
35.佢你心目中係咪排第1;) 如果有ge話~我會排佢在第2~
36.而家有冇拍拖;) 冇
37.初吻仲係唔係到;) 係到
38.你地點識;) 如果有應該係學校
39.網戀定現實;) 冇.
40.你1生中最愛係咪佢;) 大個先萛啦> <
♥學校♥ : `
41.校名;) TYH
42.有冇黑社會;) 有冇都唔關我事啦~
43.幾多年級;) F.2
44.學號;) 3
45.課室幾樓;) 2樓
46.校長令唔令;) 唔靚啦, 好老啦.....仲有佢係男人
47.咩社;) 愛社
48.校訓;) 邊個會記得呀= =
49.知唔知老師既秘密;) 唔知...
50.個老師知唔知道你知佢既秘密;) 唔知.....
♥最愛♥ : `
51.人;) 好多> <
52.顏色;) 籃和黑
53.公仔;) 唔知呢~~
54.野食;) 好多> < 好食就得啦~
55.野飲;) 好飮就得> <
56.歌手;) 軒仔~
57.明星;) 冇......
58.戲集;) 好睇就得^^
59.歌;) 好聽的歌
60.老師;) miss hon
♥最僧♥ : `
61.人;) 僧人會好痛苦架......所以冇......
62.顏色;) 屎黃色
63.公仔;) 冇
64.野食;) 苦瓜
65.野飲;) 冇
66.歌手;) 冇
67.明星;) 冇
68.戲集;) 冇
69.歌;) 冇
70.老師;) 罵我個d就會僧~
♥而家♥ : `
71.幾點;) 19:35
72.am定pm;) pm
73.做緊咩;) 做緊個100問
74.聽到咩;) online game d遊戲聲
75.睇到咩;) 睇我自己打d字
76.掛住誰;) 冇
77.嬲緊誰;) 冇
78.同緊邊個講野;) 冇
79.有冇0nmSn;) 冇
80.mSN有幾多個人0n;) 13個人~
♥2選1♥ : `
81.音樂/體育;) 體育
82.做豬/做雞;) 豬
83.倉頡/速成;) 速成
84.跳水/游水;) 游水
85.做人/做鬼;) 做人
86.食飯/食面;) 食面
87.sms/mSn;) Msn
88.愛人/被愛;) 被愛
89.朋友/情人;) 朋友
80.醉/清醒;) 清醒
♥錢錢♥ : `
81.會唔會借比人;) 朋友就會
82.會唔會問人借;) 有時.......
83.重唔重要;) 有用既時候就重要
84.冇左佢會點;) 好痛苦.....
85.通常用係邊;) 食野> <
86.愛唔愛佢;) 有用就愛
87.有咩重要過佢;) 好多野都重要過佢
88.佢係你心中排第幾;) 中間....
89.你身上有幾多錢 唔講~
90.對上果次用錢係幾時;) 買的塔糖食> <
♥無聊一問♥ : `
91.有冇玩0nline gamE;) 有
92.鐘意上咩網;) 好玩既網
93.興趣係咩;) 上網.....打羽毛球....訓攪
94.口頭禪係咩;) 自己都唔知......
95.100問無聊嗎;) ok啦~
96.今次係第幾次做100問;) 第1
97.以後仲會唔會;) 無聊就會
98.知唔知創作者係邊個呢;) 唔知
99.你知唔知作100問好辛苦架;) 咁你又作= =''
100.做完啦*開唔開心呀;) ok啦~~ |
| 發表時間:2009-07-05 07:45 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 3 日 星期五  |
| ~~去咗swimming~~ |
分類: 未分類 |
今日一早6點半起身......7點幾去咗蕾家........
之後我地就出發去清水灣啦~~~
今日d水好清>< 又冇咩浪 但比平時涷= =''
呵呵~~但好好游^^ 仲見列有魚仔添><
之後蕾去咗我家~~ 因為我地好鬼攰.......
所以叫咗外賣..... 之後食完我地就訓.......
 |
| 發表時間:2009-07-03 10:55 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 33 | »
|