今日..下午出左街街..等理老公先..佢話buy相機wo..又遲到..bu..sor..
去左c..5岩心水wo..冇buy到..我去左buy魚蛋食..
食左幾粒..辣屎左..呠..比左yee..
之後出上水lu..到左又5見左張飛..出5到閘..bu..又冇得埔..無奈..
之後..同yee齊齊出..ka..
出左去..又揾反張飛..唉..好笨ar我..
去左學榮buy書書..未buy 同班親..buy完..
好餓ar..諗諗下..諗住去名都小食..
勁多人..冇位..諗諗下..去m記lu..老公請理yee食..好豪..卡..食飽飽..
又諗諗下..諗住去類似冒險樂園d樂園玩..倒閉左..bu..反粉嶺玩..唉..
玩彩虹果個..冇個中..唉..中左倆包野食..bu..冇羅埋..走左..
老公反左去lu..buy左部相機..話好細部wo..好期待c..
|