〝♂封〞

2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天


畢業啦.. 鬱悶 分類: 未分類

大家加油丫..

就畢業啦..

唔想畢業丫..

又要識過d  fd..

我地就只係可以係msn都傾..

霖仔又冇得同張美君xxyz啦..

大家明啦..

唔想走丫..

再見啦..

朋友門..

(朋友門)你門會明係邊個啦..






訪客留言 (返回 bee103 的日誌)


〝♂封〞 於 2007-07-10 10:24 AM 發表:
你都有好既一面丫.. :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



**芳芳** 於 2007-07-09 08:25 PM 發表:
哈哈 ...
真定假呀 ...
不過 NEVER MIND 啦 ...
我都覺得可能係既 ...
哈哈 ...
你唔怪我以前咁對你地咩 ...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



〝♂封〞 於 2007-07-08 01:54 PM 發表:
當然算啦..:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



**芳芳** 於 2007-07-08 11:55 AM 發表:
我算唔算係先 ??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



**芳芳** 於 2007-07-08 11:53 AM 發表:
HEY ...
GO TO MY BLOG ...
好小人呀 !!
留 CM 呀 ...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



〝♂封〞 於 2007-07-07 11:03 AM 發表:
Orz係點解..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



星願 於 2007-07-07 08:40 AM 發表:
我知! 你打錯字= 0 = 門
XxYZ -0- 你遲下就比人Orz -0-
出街小心比人打=] 哈哈

再見了,,,=]MY FD 子
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]