冇得打機tim..
今日..起左身..
呀媽問我..
去唔去圖書館丫..
我話唔想去..因為想打機..
之後諗返..
屋企冇書睇..
so..去左..
個兒童圖書館..
兒童到丫..
冇書岩睇..
咪同丫媽講..
丫媽..我冇書岩睇丫..
佢話..你xxxxx
(↑唔記得左..)
佢係都要我令本書返去..
我咪搵左本低能書囉..
之後佢話要買d野..
叫我自己返先..
我幾開心丫..
有得打機..
打左一陣機..
佢返左泥啦..
我聽到門聽..
之後扮曬野啦..
吹風扇..
佢話踩完單車啦..
↑好無奈..
佢上左去..我就玩多一陣先..
再見啦..朋友們..
|