今日好焗呀**
呀媽都系冇理到我,,況且佢今日去旅行
{KaI______了}
{巧}悶呀,,搵人理下我啦
{寫}左封信俾AR TiNG
盈盈大佬話我唔理佢wo,,{慳}d啦
點{敢}唔理大佬呀??
雞比囡and薯仔要同牙紫{絕}交*_-
我覺得佢好{慘}呀>3<
不過人地{絕}得我吾絕咩...
可能我咁講薯仔會嬲{啦}
牙紫傻傻更更,,幾{好}牙**
<而且佢都冇系我面前扮野>
所以我唔{憎}佢lo