bee16175
暱稱: [[AR YaN*_-
好友名單
2007 年 6 月 6 日  星期三   晴天


2007-06-06 分類: 未分類

本大大小姐又身在學校,,haha

都話我返到屋企5打ga la

今日音樂考試得29分ja

我好想重考呀,,唱得咁細聲>3<

雞比囡好勁喔!!38分,,加油,,奸爸爹!!!

好想快d到下年既音樂會呀...

又好想快d到暑假= ="

唔理啦,,愈打愈無聊@@






訪客留言 (返回 bee16175 的日誌)


婷婷 於 2007-06-06 11:23 PM 發表:
發神經牙你地兩個!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bee16175 於 2007-06-06 06:24 PM 發表:
我中2打,,個blog系我既
咁你想做咩咪做咩lo
冇人5俾你做
做愛都冇人話你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ying1e8 於 2007-06-06 02:05 PM 發表:
無聊就唔好打la!!!無聊!>-< 好想咩都好想! 連死都想>_* WAKAKA!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]