|
|
2007 年 6 月 6 日 星期三  |
| 2007-06-06 |
分類: 未分類 |
本大大大小姐又身在學校,,haha
都話我返到屋企5打ga la
今日音樂考試得29分ja
我好想重考呀,,唱得咁細聲>3<
雞比囡好勁喔!!38分,,加油,,奸爸爹!!!
好想快d到下年既音樂會呀...
又好想快d到暑假= ="
唔理啦,,愈打愈無聊@@
|
|
|
婷婷 於 2007-06-06 11:23 PM 發表:
|
|
|
我中2打,,個blog系我既
咁你想做咩咪做咩lo
冇人5俾你做
做愛都冇人話你
|
|
|
無聊就唔好打la!!!無聊!>-<
好想咩都好想!
連死都想>_*
WAKAKA!!!!!
|
|