好耐都冇喺到打過LU...
可能因為冇咩mood啦= =]]]
升到中學之後,,,
真係好唔開心~~~
什至之前有一排日日都喊...
我都唔知點解呀...
同以前d同學陌生左啦,,,[[就算同一班都...]]
惗番之前讀小學嘅時候...
真係好開心,,,
成日同d同學一齊出街玩...
一齊好開心咁傾計,,,
但係而家升到中學之後就唔同啦~~~
唉...
好似做咩都冇晒心機咁...
好想搵人傾晒d唔開心嘅野呀...
可能咁我真係會開心d啦=]]]]
[[打li篇野嘅時候都喊左少少呢...]]