今日過得ok無聊下啦~~~
今日係我呀po生日...
晏就就去左佢屋企食野啦...
跟住見冇咩野做就留喺到同d cousins玩...
跟住,,,
惗住同d fd去潛卡...
仲未有喎....
好無奈囉= =]]]
於是去左租漫畫睇...
都ok好睇啦...
再跟住呢~~~
就出街食飯啦...
真係好無聊囉...
[[打li篇野都覺得自己好無聊,,,haha]]