BEEx)滴BLoG
呃...一開始都唔知講咩-.-''
uM...上得黎既最好留下言咁啦-口-
beebee_819
暱稱: aR_BEE
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (61)
無聊的東東 (2)
未分類 (59)
每月文章
最新文章
略略一打*v*
100問again-.-
100問xn{2-___-''''...
無標題xP
生日xP
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 86
今日人氣: 1
累積人氣: 1509
站內搜尋
2008 年 2 月 24 日  星期日   晴天


練舞= =" 分類: 未分類

哈哈...

li排好似成日都練舞咁= =

聽日又可能去啦...

我惗我已經跳得好熟啦><

有dd唔係好想練咁""

之幾日又冇咩mood打blog...

打番少少啦...

見左家長啦...

知道左自己d成績lu...

都ok啦...

d人話我都ok勁...

但係自己都未滿意"= =

仲有dd失望tim...

我惗我係攞家姐同自己比先會咁失望掛:p

希望下學期d成績有進步...

唔好衰比家姐睇啦!!!= ='''

夜lu...

唔打啦><

我要zzZ啦...

 






訪客留言 (返回 beebee_819 的日誌)


candy_yee 於 2008-02-24 08:40 PM 發表:
我成績還比你差...
我都很不滿意,,
下學期都加油吧...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~~~
好呀^^
一齊+油啦
Posted at 2008-02-24 09:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]