BEEx)滴BLoG
呃...一開始都唔知講咩-.-''
uM...上得黎既最好留下言咁啦-口-
beebee_819
暱稱: aR_BEE
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (61)
無聊的東東 (2)
未分類 (59)
每月文章
最新文章
略略一打*v*
100問again-.-
100問xn{2-___-''''...
無標題xP
生日xP
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 86
今日人氣: 9
累積人氣: 1517
站內搜尋
2008 年 3 月 8 日  星期六   晴天


打波XD,,opeN DaY AgaIn= = 分類: 未分類

今日我又打啦~~~  我持續左幾多日打呢???  今日好鬼死夜打喲>< bcoz今日都冇咩打囉=.= 

一開波永遠都咁多廢話嫁=3=  唔講啦...  入番正題啦><

今朝好鬼死早起身...  同左D FD去食粥,,,  食完就去打波啦,,,  打粒鐘...  其本上我大半部分D時間都打緊囉,,,  雖然都OK累=.=  但係都唔錯丫><  不過講真,,,  我打波好屎,,,  都打得唔HIgh的= =

打完去食lunch啦...  咁都比我見到我唔想見嘅人= =  唉...  食完換33...  番學...............   

呀...唔記得講,,,今日係open day嘅第2日...  又係表演2次><  又係都尋日個d一樣,,,  其他表演又係...><  好鬼悶囉><"  又冇咩好玩bor

第1次表演完之後走左一陣...  就番學校啦,,,  又冇野好do bor...  等左粒幾鐘,,,  咁惗住同呀s!R玩UNo啦...  惗住有野做啦><  點知要表演囉= =

表演完去左睇呀s!R捉圍棋...  佢好似輸左比我同學呀...  跟住抽獎...同食野啦,,,  抽唔中我><  我不嬲都冇咩抽獎運,,,  抽唔中都好正常丫><

跟住去左玩魔術...  哈哈,,,  好好玩呀,,,  我開始對魔術有興趣啦XD   好好玩咁呀><

咁就散BAN啦...  番歸,,,  覺得好頭痛,,,  去左ZZz  點知有2個人勁add 我= = 好無奈,,,  星期一may be去打波lu... 

好似冇咩打啦可???  惗唔到啦...  唔打啦><

 






訪客留言 (返回 beebee_819 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]