唉.... 我又好耐冇打啦= =" 一就係唔記得=.=2就係冇mood打
算啦,,, 我成日都唔打嫁啦XD 打番尋日嘅野[[又係過左12點先打]]同出香港個日啦^^
尋日呢"" 11點去左打波,,, 今次大家都好靜咁,,, 搞到唔知點咁= =" 陣間先講...
我而家睇緊火忌,,, 啱啱睇到我愛羅殺人唔眨眼嘅畫面... 好恐怖><" 我睇到o晒=0= 太勁啦佢,,,
跟住佢要同佐助打啦,,, 睇晒... 算,, 下集先睇= =" 唔知點呢,, 2位人兄都咁鬼勁抽>.<
講番先... 打完波就去左m記食lunch,, 食完去左fd子屋k打麻雀... 玩到3點就要閃啦= =" 唉...
theN拉左我fd子去陪我租漫畫@.@" 租完番歸hea,, 悶到mama都唔認得,,, 係到玩太古,,
幻想即興曲[[松/樹]]呀,, 差5個炸,, +油... 咁就無無聊聊咁到而家咁啦^^
><><><><><><><><><我隔我隔我隔隔隔><><><><><><><><><><><><><
咁而家講番出hk個日啦,,, 個日我同4個fd子搭早d..NEXT搵番另外一個FD子去睇[[我的最愛]] d人講得冇錯,,
我的最愛真係好好睇,, 搞笑又有,,慘又有= =" 好好睇喲>3< 不過講到粒釘插落alex個到,, 好恐怖><"
驚嚇程度有100呀>,< 講到alex死個到.... 我覺得真係好慘T^T 差D喊左出黎= ="
睇完去MK食野... 好味^0^ TheN搵番另外的4個FD子,, 佢地4個行第2到,, 我地6個行旺中,,
行左都OK耐,, 佢地就要去唱K LU,, 我要同家姐行,, 冇得去唱T^T 下次要去xD
咁同家姐行完旺中就陪佢搭番去中環,,, 再搭去cwb啦... 去到仲有成15分鐘,, 周圍行下,, 行左10分鐘就企左係到等我班fd子,,
then去左美心max都食野... 食完野惗住行去times到,,, 點知... 我地唔知行到去邊,, 算= ="
去搭番地鐡番中環,, 惗住趕9:30船= =" 9:20先落車[[mtr]] 跑跑跑,, 冇氣lu,, 放棄啦我= ="
搭10:30船,, 同3個fd子坐左係碼頭出面傾計,,, 傾左好多野= =" 好好笑呀XD 之幾分鐘我地先落船^.^
搭完番歸了^0^ 出HK個日都OK開心啦 去埋唱k就好啦= =
玩多陣電腦就唔玩lu= =" 聽歌,, 呀... 記住下星期睇火忍先@0@... 哈哈
打完啦,, 今次長左dd^0^ 好Hap!呀^3^ 打到咁多已經好勁嫁啦,, 係咁啦^.^ 88
|