beebeewong : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
0602這個日子太重要了
甜的也吃,苦的也要吃
我 的 資 料

暱稱: 心心傻豬幫2號=3="?
性別: 男
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
電工個會考習作就做完...
買新鞋@@
@@咁快又和好如初了 神...
又打返日記...唔知又邊...
=~="哈哈
日 誌 分 類
全部 (132)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 132
留言總數: 23
今日人氣: 0
累積人氣: 1910
RSS Feed
2005 年 9 月 21 日  星期三   晴天
勁比人屌...

今日又要返學喇~~頭3堂 就商業..唉~~又唔記得左做功課=3="" 冇做多次 就要寫手冊喇~嗚=3=

之後數學...唔知點解我上次功課唔見左...又比丫sir屌我..

之後2堂中文~~講下笑~~讀下書 就完~勁快~~

之後放lunch!~丫忠唔記得帶key 去左我屋企食.....

我發覺我開始同佢冇野講=.="~

之後2堂英文~~上丫b仔堂~勁快過

之後最後..電工...唉=3=""都唔識..勁難~~

返到屋企~~沖完涼~~丫四號話上我屋企~~之後佢就上左黎~玩到7點2~~同丫麟~一齊去左  "開心"食野~

食完就要返學校...又要操...唉=3=...我最僧白色..佢就叫我著白色...操完就去左食野~

丫一號又唔去.(你丫!!講緊你)  送左丫 二號同丫雯食野=3= 嗚~~


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 132 | »