今日又要返學喇~~頭3堂 就商業..唉~~又唔記得左做功課=3="" 冇做多次 就要寫手冊喇~嗚=3=
之後數學...唔知點解我上次功課唔見左...又比丫sir屌我..
之後2堂中文~~講下笑~~讀下書 就完~勁快~~
之後放lunch!~丫忠唔記得帶key 去左我屋企食.....
我發覺我開始同佢冇野講=.="~
之後2堂英文~~上丫b仔堂~勁快過
之後最後..電工...唉=3=""都唔識..勁難~~
返到屋企~~沖完涼~~丫四號話上我屋企~~之後佢就上左黎~玩到7點2~~同丫麟~一齊去左 "開心"食野~
食完就要返學校...又要操...唉=3=...我最僧白色..佢就叫我著白色...操完就去左食野~
丫一號又唔去.(你丫!!講緊你) 送左丫 二號同丫雯食野=3= 嗚~~
分類: 未分類 |