【心不動,則不痛】
情..
煩..
傷..
痛..
beeyo
暱稱: 凸
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
....今日主題更新中。...
2008-05-13
理想對象!!
.... 电话裨收
考match...死梗.
文章分類
全部 (44)
disco (6)
love (11)
未分類 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 88
今日人氣: 17
累積人氣: 2257
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 24 日  星期四   晴天


色? 分類: love

                 其實...
               我想好好好認真去拍一場拖...
                           我好好想專一.........
                    但我都5知自己做5做到""""""
                                女人總是比男人一種好好吸引ge感覺???
                   也許想很難\\\\
                       如果上天給我1次好認真好專一

                                        my會好好去愛..........................
                                                                                                  by :               beeyo






訪客留言 (返回 beeyo 的日誌)


mumu 於 2008-01-24 08:21 PM 發表:
大哥會專一??
真係世界末日...
伍好信佢講嘅野啊...
佢專門呃D某知少女送上門俾佢啄..

信佢個個係白癡......


釺其釺其...伍好信吖...


有秂試過嘎...
費時講齣來辣..


哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵。。。
Posted at 2008-01-27 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



t 小 姐 ;) 於 2008-01-24 04:41 PM 發表:
時間會証明一切[:
我相信...
你會做到ge(:
十卜你"x]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX
Posted at 2008-01-27 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*琳` 於 2008-01-24 12:58 PM 發表:
好似唔應該用ME....應該用I
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]