……,我熱愛體育運動!!更熱愛籃球,
但經過那天的一個夜晚---我發現我愛上了"它"它就是football,
起初我的夜晚是很無聊的過……依舊係放佐晚修後就回我602,
那晚同幾個FD行,見到前面有個可樂罐,我就多佐一腳踢區,我一腳踢區飛高佐^^,
跟著我個同學又跟著踢!!一直踢蕃去602,在我啲玩嘅時候路人在笑我啲係傻仔-_-"
踢可樂罐,..但我啲成班野幾似傻仔架^^
~~~就咁第2日去買佐個波,
可惜冇"碧咸仔"個簽名,.哈哈!!夜上我啲班野依舊上完晚修去踢波!!
我啲規則是自訂嘅,...可以講話十分之"無賴"哈哈,琴晚5知邊個撲街牙……
哈哈,真搞笑!!
我啲係單細胞隊,區地就係傷(雙)細胞隊啦,
講明傷咯,區啲更係有人傷啦!!
你話岩5岩咯*做佐一晚captain感覺還可以*
今晚在玩過***
不過有人話踢波,好易斷6根....
哈哈...笑hi死我..
Mc:臭龜
|