。。今日遲佐小小起身。又比人罰跑4圈!!
真繫無奈 。。
原來今天數學考試,
我竟然5知lor。。
仲加無奈,不過好睬系開卷(姐系可以抄書)
但,區比本書我抄有埋答案tim。。。
我都5知系邊頁可以揾到lor,!!
哥時真繫十分之無奈到極點!!!!!!!!!!!!!!
不過,我T到我班d同學個個做到令晒頭,
相信,起碼有20戈以上系好似我咁5知答案系邊拉。
好想問呀sir摞答案,不過摞到,我都5知邊題答案拉,
好la。考完,以爲可以等振可以訓教。。。。
點知?
考英文!!!
天呀??
今天認真無奈。。唉,2科實“肥佬"la。。
唉,冇晒心情,今日做節目D歌仲5見晒
唉,事事都5順,我上世究竟做過乜呀。你要咁對我!!
Mc:臭龜,今天無奈到極點。end
|