|
2006 年 4 月 12 日 星期三

|
| 《去左新Neway唱K》 |
®好好玩玩呀今日...
放左學同汶汶、秋欣
&陳志成去左食野~
2:00係kFc等人
之後就去左<仆>房~
一陣就有位`011房
汶汶<簡>左D合唱歌
佢同鄭楚謙合唱~
佢地兩個唱得勁好聽
我地特登出去~
想佢地兩個係間房
點知汶汶拉住桂桂喎~
之後到左5:00走左...
|
|
寫完時間︰2006-04-12 10:41 PM 留留言: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
_________________________________________________________________________________________ |
|
2006 年 4 月 9 日 星期日

|
| ┼┘◎今晚我會好自由※●§ |
今晚全屋得我一個﹌
又可以玩電腦∼
又唔洗比人煩∼

|
|
寫完時間︰2006-04-09 08:18 PM 留留言: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
_________________________________________________________________________________________ |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|