如題,
我地6A會有一個招聘會~
(某某:下?拉拉姐唔係有一人一工咩?)
係~
不過,
呢個招聘會係校外的~
由我呢個班長十五小妹一手策劃xDD
日期:2月19至21日(今個五六日)
時間:星期五晚上七時至星期日下午二時
地點:係呢個文章留言
咁要留言D咩呢?有咩野做呢?
我地有唔同的工作,
係為左未來6A同學可以見面著想~
社團工作(不定時更新):
(1人)fb召集人:(15)
(8人)fb管理員:(3),(8),(15),(17),(19),(25),(28),(36)
(1人)msn召集人:(36)
(4人)msn管理員:(3),(17),(25),(36)
(1人)Qooza召集人:(19)
(5人)Qooza管理員(寫功課,裝飾Qooza):(1),(15),(19),(25),(36)
(5人)設計師(做Icon,Banner):(15),(25)
(5人)組織人(組織活動):
(4人)活動員(負責在活動中帶領全班):(1),
(2人)聯絡人(通知同學,收集全班同學的通訊資料):
(4人)氣功之人(帶動氣氛,講笑話):(1),(3),(36)
(5人)遊戲主持人(和同學玩遊戲):(1),(3)
*每人最多選五樣,如報名人數過多,即由本人選擇~
*同一種色的工作係要互相合作的~
為左6A,仲呆係到做咩?
|