2006 年 3 月 13 日  星期一 晴天
好開心呀

星期六晚出去跑步..好開心....鉖於可以出去relax下啦....與其向屋企溫唔到書...倒不如出去玩下......做下運動都好呀....

星期日朝早出門口去聚會....好正呀..自己一果坐前car.....去15之後好累呀.....完了之後joined小紅研讀..好開心呀

我2:30無出到.....我凜住休息下...出去食飯...要成12:00先至返.....我1:30先至瞓.....溫書......

 

刊登時間︰2006-03-13 07:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]             

                                           

 

 

 

  

                                       

 

明唔明呀

我雖然透完氣

但都唔好再剌激我

封住我果嘴唔比我透氣..

刊登時間︰2006-03-13 07:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]             

                                           

 

 

 

  

                                       

 



belle5157
暱稱: 傻妹爆炸頭...^^
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-15
2007-02-25
2007-02-25
2007-02-21
2007-02-14
文章分類
全部 (349)
100問 (2)
diary (60)
心情 (37)
其他 (13)
感慨.... (10)
未分類 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
yahoo blog