| 2006 年 11 月 29 日 星期三 |
 | |
今日...好開心呀...  |
今朝有人陪我返學...
>3<''
第一堂係中文...
同傻豬傾計...^^
第三堂係bio..
好專心上堂....
有小小燒...
唉...又病過
小息..無得別嘢..
第4堂係maths...
計數計到好眼訓..
第6堂係chem..要text...
唉...唔識tim..~~
lunch..示本約咗翁ad彭一齊傾專題..
但係我唔見佢地...
所以我落咗canteen同fd傾計...^^
LUNCH班同學播難兄難弟
最後係英文堂..
miss黎到...開咪...播''難兄難弟''
=_=''
班同學攬嘢...笑到我死下死下..
MISS仲要扮唔知係電腦嘅問題..
走去叫人整個咪箱
好鬼好笑...
英文堂...
唉...同咗傻豬傾一陣..
由果陣開始到而家
傻豬都無應過我...
傻豬係未嬲我呢...
嗚嗚...唔好唔理我呀...
>3<''
放學...同翁ad彭一齊做專題..
做到5:30..
我5:50返到屋企...
跟住開電腦..
唉...登入咗n次都入唔到...
+_+''
PS...第三日...>3<''
|
| 刊登時間︰2006-11-29 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 2006 年 11 月 27 日 星期一 |
 | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-11-27 06:05 PM
|
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 175 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|