2006 年 11 月 29 日  星期三 晴天
今日...好開心呀... 熱情

今朝有人陪我返學...

>3<''

第一堂係中文...

同傻豬傾計...^^

第三堂係bio..

好專心上堂....

有小小燒...

唉...又病過

小息..無得別嘢..

第4堂係maths...

計數計到好眼訓..

第6堂係chem..要text...

唉...唔識tim..~~

lunch..示本約咗翁ad彭一齊傾專題..

但係我唔見佢地...

所以我落咗canteen同fd傾計...^^

LUNCH班同學播難兄難弟

最後係英文堂..

miss黎到...開咪...播''難兄難弟''

=_=''

班同學攬嘢...笑到我死下死下..

MISS仲要扮唔知係電腦嘅問題..

走去叫人整個咪箱

好鬼好笑...

英文堂...

唉...同咗傻豬傾一陣..

由果陣開始到而家

傻豬都無應過我...

傻豬係未嬲我呢...

嗚嗚...唔好唔理我呀...

>3<''

放學...同翁ad彭一齊做專題..

做到5:30..

我5:50返到屋企...

跟住開電腦..

唉...登入咗n次都入唔到...

+_+''

 

 

PS...第三日...>3<''

 

刊登時間︰2006-11-29 08:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]             

                                           

 

 

 

  

                                       

 

2006 年 11 月 27 日  星期一 陰天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-11-27 06:05 PM                

                                           

 

 

 

  

                                       

 



belle5157
暱稱: 傻妹爆炸頭...^^
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-15
2007-02-25
2007-02-25
2007-02-21
2007-02-14
文章分類
全部 (349)
100問 (2)
diary (60)
心情 (37)
其他 (13)
感慨.... (10)
未分類 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
yahoo blog