| 2006 年 10 月 31 日 星期二 |
 | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-10-31 06:36 PM
|
| 今日好累...傷風 |
今日早上開始傷風.....
今日考eng...我特快4個字做完....
跟住瞓咗.....
跟住考phy....勁唔識....
好難呀......
跟住考econ....我畫圖小咗供給曲線......無咗2分....
死得...呢d嘢都錯...肯定比miss cheung話.....
唉...
下午我瞓咗三個....而家就黎食反....
|
| 刊登時間︰2006-10-31 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 175 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|