bemylove

暱稱: *`▼;豆腐囡_×
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言
MORE...


RSS Feed
2006 年 4 月 29 日  星期六 晴天
 
真系吾系好想打日記..
原來..我打左256篇日記..
突然好佩服自己..
打左咁多篇日記..
仲要好耐之前刀有打過..
不過delete晒咁解..
又覺得自己好失敗囉..
打左256篇日記..
留言系有..但系吾多..T^T"
仲有..人氣刀吾多..256篇日記..
得6800 ge人氣..吾失敗咩?
可能就系因為呢d原素..
可能我呢個日記要close la..
當然..有d吾捨得..
但系始終我之前刀試過話要close..
睇下d人ge反應..
點知d人刀覺得我close吾close刀得..
個篇ge留言刀系得2,3個..
如果今次又系話睇留言而定..
又好似太[咩]啦..
所以刀系唸住算喇..
打埋今日ge日記..
可能真系要真真正正咁離開呢個陪左我256日ge日記..
多謝呢個日記比我發洩..
比我記低我同老公豬ge sweet sweet事..
比我記低..老公豬曾經中意過一個豬扒..
Oh!吾可以話人豬扒..
因為我仲豬扒過人..
比我記低..小學有個牙sir逼我撕爛張紀念冊..
比我記低..響MYO有2個靚仔哥哥..
比我記低..響MYO做過咩野..
比我記低..響暑假我做過d咩..
比我記低..響台灣做過d咩..
比我記低..升左中學ge我系點..
比我記低..我由一開始到而家打字打得多左..而且無咁多錯字..
比我記低..我做過一D好蠢ge野..
比我記低..我心入面最想講ge野..
比我記低..我系一個無口齒ge人..
比我記低..原來我系有好多對我好好ge fd..
比我記低..響番學ge時候每一日做過d咩野..
比人記低..我由始終刀放棄吾到老公豬..
比我記低..同老公豬ge點點滴滴..
比我記低..有邊一日我系吾開心ge..開心ge..
比我記低..邊一日系同老公豬咬交..
比我記低..有咩秘密可以響日記度分享..然後set個篇做私人..
呢個日記比我記低好多好多野..
雖然有d野我好多時刀無講..
但系真系好多謝有睇我日記ge人..
我知道我日記好悶..
其實特別要多謝ge系JAIMIE..
當我一開始識JAIMIE..佢就睇我日記..
由第1篇開始..無一篇系無睇過..
其實呢個fd好難得..但系我吾明點解有時我會討厭你..x[[
我而家對我無左個種厭惡感啦..=]
多謝JUNE..ANDREA..
你地成日刀propz我..
令到我好感動..
JUNE亦刀系成日tag我..
令到我日記終於有d問卷做=]
多謝老公豬..
如果無左老公豬..
我唸我刀吾會開呢個日記..
因為一開始開系想記低同老公豬做過d咩..
如果無老公豬..根本呢個日記系無野睇..
雖然老公豬吾系成日留言..
但系刀要多謝老公豬你曾經留過言..
因為你真系好少會留言..
雖然老公豬無睇晒d日記..
但系老公豬刀睇左80%我個日記..
我刀系好感激..
因為你得閒無事刀會睇我日記..
記得有次我同你傾電話..
你講左4次話要開我日記..=]
多謝vicky..
其實多謝vicky系同日記無咩關係..
但系vicky系我最好最好ge fd..
多謝佢..比我好多意見..
多謝Daisy..
睇左我d日記..
仲要留番我之前d日記ge言..
因為佢..令到我睇番之前我d低B日記..
多謝你d留言:>
仲有邊個要多謝..?
多謝留過言ge人..
多謝睇我日記而吾留言ge人..
多謝d原諒我無多謝佢ge人..
----------------------------------------------
呢幾日番學..
撞到2個人..
一個系高高姐..一個系袁梓茵..
星期2嬲左老公豬..
因為老公豬吾肯答我一D野..xP
其實我又真系小氣左d ge..
但系又吾可以對老公豬咁好架bo..
前日老公豬答左我個條問題..
老公豬..你真系好好哈..
其實我刀無嬲過你..
你咩刀講晒比我聽..
其實你之前吾敢話我知..
系吾系驚我嬲你丫?
我刀吾會嬲你呢樣..
我嬲ge系你咩刀吾肯同我講牙..
我同你刀一齊喇..我吾想我咩刀吾知丫..
如果我地仲有野瞞住大家..又吾話比對方聽..
我會好吾開心架..夫妻之間要學會坦誠..明嗎?
前日老公豬牙ba牙ma番喇..
響佢地番泥前同老公豬傾電話..
老公豬逼我講個[三個字]牙..
我又吾夠膽講...
佢話「洗吾洗做事範?」
跟住佢就狂講[我愛你..我愛你..我愛你]
Lum到爆炸..其實老公豬會吾會嬲我無講到?!
老公豬驚佢牙ba牙ma就番..
就話要cut lu,,
無得同老公豬傾電電lu..
但系我又一定要捱夜wor..
H.E又未整完..I.S溫得又吾熟..
點知搞搞下就搞到3點幾..
H.E響12點幾已經放棄左..
溫I.S..好勤力呢..
其實我刀已經溫得好熟熟..
番到學校..
Miss Lam Check電話囉..
佢問邊個無帶電話..
我又吾知點解舉手..
Miss Lam話"點解你地吾帶電話番學校?"
下..無帶電話刀鬧牙..?
點解佢check..= =
好無奈..好采舉左手..=]
June又要見Miss Lam 喇..=[
H.E話可以遲d交wor..
跟住H.E整豆腐..= ="好難食..
跟住到I.S喇..MR.WONG吾記得左要測囉..
JANICE好嬲..但系我又好似無乜野..
算喇..就下全班..咁多人刀無溫..= ="
跟住同T.L傳紙仔..
我有D覺得我吾系愛老公豬..
問T.L意見..
T.L話如果我系吾介意老公豬睇xx ge話..
我應該系愛佢..
如果我知道老公豬睇xx系嬲ge話..
我只不過系中意佢..
的確..我無嬲過老公豬..
所以..我系愛老公豬ge..
跟住Lunch系吾知做咩..
好擔心June..
跟住3堂無咩特別..
Maths lor..
師奶張吾知做咩..
T.L同Nat.Li玩井字過三關比佢見到..
叫佢地寫名..
一定又話比Miss Lam 聽喇..
跟住我睇個鐘又就泥落堂..
埋執一執書包囉..
又響度話[Lily,,咁快就落堂牙?]
P你個K..我執野炸..
個堂咁悶..執下吾得牙?
我無收到本Maths 書算比面你喇..
無收書又算咩落堂牙..
成日響度鬧+bo串..
好想殺左你..(just kidding..xP)
跟住又好似同老公豬無咩野講wor..
好驚因為開始無野講就同老公豬散牙..
我問過Roanna..T.L..Sara覺得我同老公豬會有幾耐..
Roanna話2年..我話[有冇牙?]佢話[咁1年囉..我覺得1年點刀有..]
T.L話1年..Sara話1年多d..
希望喇..老公豬..你覺得我同你有幾耐牙?
---------------------------------完-------------------------------------
發表時間︰2006-04-29 02:46 PM    [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]