我真係唔想番工啦 冇時間溫書呀 做其他野都難.. 好勊... 點都要頂順哥放假... 頂啦... 下星期又係我一個人企水.. 又係由朝企到收場... ... 有d野真係唔捨得... 但係要走... 我真係唔想佢走.. 佢決定... 最後都要..
今天 雙眼紅腫同痛 個頭一思考又痛 好痛苦 這一些病痛 真令我痛不欲生... 今晚又要上班 太累了 明天又要 後天又要 大後天又要 ...
永別了吧