我明白大人既社會係點 但係真係好難一時接受到 大人既世界又分左好多類 快d改變自己先 唔係會搞死自己 不過我d心情成日變 唔正常地變... 真係問題 自己又控制唔到 有時決定d野 之後又有d後悔 夢想既路上會唔會有惡魔同天使 陪伴我走呢..
好多日子都要有野做- - 暑假都講定... 靠... 4月2號... 唉~~
都是平常上學上班 沒有特別事情