今蕉遲左小小起身!~
不過都可以趕到車wo!
一番到去就拿左本penmanship出黎做ar做!
不出5分鐘我就出完!
出去排球場同大楓哥係到放飛機!
唉!小息堯堯又5見銀包!第2次喇!~上次話人偷點知自己溜左係圖書館!~
冇左過小息lu!
午膳同班fd上左去隻抽乒乓ball
第一局win:11:4
第二局win:11:3
第三局win11:7
3:0擊退任少hehe!~