| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 31 日 星期一  |
好好好忙-_________-  |
分類: 未分類 |
今日無咩野打喎..
午膳好累牙..
日日都系學校打波..好開心!!
打完就去小食部~
吾知點解佢地可以吾使一個字就飲晒一支野飲
返學聽果個性教育老師講野爆悶喎...
一d都聽吾明佢講咩,,-____-"
放學cac win左!
全靠班女仔xd!
臭蚊你打ball hehe!笑死我@@
你打ball勁左ar!
多謝你地成班班女子la!
加油油最後一場
傷心到死左xd!
我可能以後見5到你,我5要咁呀!
哭哭哭!
|
|
|
宜妹呀!! cm啤你給你的!! 係呀!! 你讀咩學校架?
|
|
|
無名氏 於 2008-04-02 07:14 PM 發表:
點解全靠D女仔?
|
|
|
KaYee_小嘉* 於 2008-04-01 09:49 PM 發表:
Y0..多謝多謝!..^_^"達sr系掂既~ 謝謝你的觀賞!,,請比返入場$我!卡卡,, 牙,,下次你都黎牙 14/4..
|
|
|
` ♥ m0squit0]__-* 於 2008-03-31 11:13 PM 發表:
我就緊系勁左啦,,達sir教既學生系掂既
|
|
|
KaYee_小嘉* 於 2008-03-31 10:39 PM 發表:
你使吾使小野打醒甘牙!? 唉...算 比條*cm你
|
|