偉聰--嗯嗯嗯
得閒中意就呢睇下拉,我唔係好中意將D野收收埋埋...........嘻嘻~
benlau921
暱稱: 偉聰
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
過世!!
唔好迫我!
聰來..衝去..
點解?
成功的第一步~
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 79
今日人氣: 0
累積人氣: 796
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 17 日  星期一   晴天


決定左啦.. 分類: 未分類

 嗯嗯..我決定左啦,呢次一定要呢一個了結

我要一個答案,,,

 

 

 

呢次又要唱邊首歌呢?

答案好快知...



2010 年 4 月 25 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:yy2下一句 )


2010 年 4 月 19 日  星期一   晴天


~彩 分類: 未分類

 如果有得比我揀.我一定唔會咁揀

 

如果有得比我重新代入呢個角色.我一定會好好做好呢個角色..



2010 年 4 月 9 日  星期五   晴天


復活麻雀? 分類: 未分類

 呵呵,我發覺自己無打日誌好耐啦,,

太遠既事唔打啦,等第日心血來潮諗返起果d事先打啦~

就打復活節假啦....第1日 4月1....去蒙牛屋企幫betty慶祝生日,

我去到係咁打牌打牌,,呵呵,,,,食到糊呀今次~wongwingwing今次終於有牌打lu~

打到咁上下就散水嚕,廢是蒙牛呀媽又鬧佢..

之後果日又係去膠熙屋企玩,一早兩點就到佢到啦,,,一開始得我同佢同佢細佬,,玩三國"裙"英傳

打天下??           偉聰   字猛龍?                  腸仔包       字膠熙?            卓熙    字蜜蜂?               愛迪生???神手??唔記得左lu,,嘻嘻......而家爆左機未呀,, 腸仔包!

之後有人同我講原來再之後同楠楠慶祝生日打邊爐

之後d人到齊開枱,打左兩個幾中輸到喊,幾十蚊輸左~跟住落街買野

人到齊就開始打邊爐啦,係咁唔比terry9知有野食,嘻嘻~又整楠楠~

食完了左入膠熙間房打信長,,,因為買左野唔洗洗碗~

繼續開枱.....臨尾八鋪d運先返返呢...計埋之前果d  win 返30..之後12點左右就走lu~

之後果幾日都有d野搞~

到今日...膠熙話本身去佢屋企溫習,我又賤賤格格咁搵左昇康去,,,,諗住打幾鋪麻雀

點知一打無停手,打到膠熙呀媽返到大家pk~不過我都p得開心,,,,win左幾十蚊,呵~

之後我就開始溫習啦,衰膠熙又唔溫,,我地溫左一個中都無就走左lu~

假期就完啦,,,要把握時間溫習先得~

 

 

 

                                                                                                                          給透明人的話

                               halo~我都好耐無係到講你既野啦~你話假期要返鄉下,,,你知唔知我好慘呀~我記得學習活動日前果晚同你傾過計呢...我話我放假打牌,,問你打唔打tim,呵呵~

之後我話win到請你食飯嫁~呵呵..我今次真係有win到呀~~我實記得請你去名廚-----屋企食"自助餐"既,嘻嘻~希望你下次會得閒同我打牌啦^^其實我想你知,,其實我一直都好想好想答你

果幾條問題,不過我只不過係一直都無機會姐,,,,等到有機會我會答你,,,,呢個機會一定係驚喜呢嫁啦,嘻嘻...............其實我仲有好多好想好想~就唱比你聽下啦!

 

好想好想和你在一起 和你一起數天上的星星
收集春天的細雨
好想好想和你在一起 聽你訴說古老的故事
細數你眼中的情意
好想好想和你在一起 並肩看天邊的落日
並肩聽林間的鳥語
好想 好想 好想 好想 好想好想和你在一起
踏遍萬水千山 走遍海角天涯 讓每一個日子
都串連成我們最美麗 最美麗的回憶

 



2010 年 3 月 5 日  星期五   晴天


你問我答.. 分類: 未分類

而家仲同你傾緊計,但你唔會知道我其實係到打緊blog

真係估唔到,你竟然同我玩一人答一條問題呢個遊戲

其實我都知你想問我d咩

我都好想答你,但係我真係好唔想好唔想係msn同你講

因為我好想..好想親口同你講,,,

係你...二年幾三年嚕...跟住果條,我唔會係到講

你都講左好多野我知啦!我都知左好多野......

at night,哈哈

今晚我真係知左好多我估唔到既野.....有一刻我真係滿眼淚水

不過唔緊要,我覺得係好事呢既起碼

哎呀.答錯左tim,,哈哈

繼續打啦,,

而家byebye左lu.唉.,,,咁我打番d我想打ge野啦!

我而家真係唔知點算好.....我應唔應該呢夠竟?

你又會有d咩反應呢夠竟!!我真係好想知,,

睇呢我今晚都係訓唔到,要自己一個人係到亂諗野嫁啦!gg..

有好多野唔想係到打出呢......所以都係打少d好

算啦,而家我都係番入去諗清諗楚先.......我真係唔想後悔呀,,,,

最後,,我想同你講你最後一條問題ge答案,就係....你一定有機會知既!

算啦,打到呢到先.就當係打比自己睇啦!!!