呵呵,我發覺自己無打日誌好耐啦,,
太遠既事唔打啦,等第日心血來潮諗返起果d事先打啦~
就打復活節假啦....第1日 4月1....去蒙牛屋企幫betty慶祝生日,
我去到係咁打牌打牌,,呵呵,,,,食到糊呀今次~wongwingwing今次終於有牌打lu~
打到咁上下就散水嚕,廢是蒙牛呀媽又鬧佢..
之後果日又係去膠熙屋企玩,一早兩點就到佢到啦,,,一開始得我同佢同佢細佬,,玩三國"裙"英傳
打天下?? 偉聰 字猛龍? 腸仔包 字膠熙? 卓熙 字蜜蜂? 愛迪生???神手??唔記得左lu,,嘻嘻......而家爆左機未呀,, 腸仔包!
之後有人同我講原來再之後同楠楠慶祝生日打邊爐
之後d人到齊開枱,打左兩個幾中輸到喊,幾十蚊輸左~跟住落街買野
人到齊就開始打邊爐啦,係咁唔比terry9知有野食,嘻嘻~又整楠楠~
食完了左入膠熙間房打信長,,,因為買左野唔洗洗碗~
繼續開枱.....臨尾八鋪d運先返返呢...計埋之前果d win 返30..之後12點左右就走lu~
之後果幾日都有d野搞~
到今日...膠熙話本身去佢屋企溫習,我又賤賤格格咁搵左昇康去,,,,諗住打幾鋪麻雀
點知一打無停手,打到膠熙呀媽返到大家pk~不過我都p得開心,,,,win左幾十蚊,呵~
之後我就開始溫習啦,衰膠熙又唔溫,,我地溫左一個中都無就走左lu~
假期就完啦,,,要把握時間溫習先得~
給透明人的話
halo~我都好耐無係到講你既野啦~你話假期要返鄉下,,,你知唔知我好慘呀~我記得學習活動日前果晚同你傾過計呢...我話我放假打牌,,問你打唔打tim,呵呵~
之後我話win到請你食飯嫁~呵呵..我今次真係有win到呀~~我實記得請你去名廚-----屋企食"自助餐"既,嘻嘻~希望你下次會得閒同我打牌啦^^其實我想你知,,其實我一直都好想好想答你
果幾條問題,不過我只不過係一直都無機會姐,,,,等到有機會我會答你,,,,呢個機會一定係驚喜呢嫁啦,嘻嘻...............其實我仲有好多好想好想~就唱比你聽下啦!
好想好想和你在一起 和你一起數天上的星星
收集春天的細雨
好想好想和你在一起 聽你訴說古老的故事
細數你眼中的情意
好想好想和你在一起 並肩看天邊的落日
並肩聽林間的鳥語
好想 好想 好想 好想 好想好想和你在一起
踏遍萬水千山 走遍海角天涯 讓每一個日子
都串連成我們最美麗 最美麗的回憶
|