琴日又失眠喇,,,
唔知係唔係因為聽完最佳損友
今日番團契
我好準時
一入到去得張峰一個
嚇死我~~
之後就一個一個咁番
今日打籃球d手感好左好多
但上籃果時都係唔知做咩無曬feel
抄曬~~
打完波去食野
食完佢地去捉迷藏
我第一次玩都無玩
全日同好多人傾左好多人ge野
知左好多野
但都無攪唔清自己ge野....
點解d人咁中意拍拖?
拍拖有咩好?
佢地只係話到我有拖拍ge時候就會明白...
有排啦
我真係完全唔明白=,=
琴日訓果時無啦啦聽左最佳損友
聽到我哭左...(我好內弱...)
我覺得d歌詞完全係講緊我
成首都係
我以前都唔明e首歌講咩
但我e家完全感受到佢講ge野
我又做左d衰野
我明知會咁都重咁做
可能無人會知我做緊咩
我以前唔會做d咁ge野
但我e個月會做好多
因為我會張所有關係del左佢
之後用一個真正ge自己重新輸入過d關係
等我下年try下先
我留班其實都係想咁姐
分類: 未分類 |
|
|