benny662 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:2963 
BeNnY的日記
And now, lookin’ in your eyes
I feel in my heart
The start of something new
我 的 資 料

暱稱: 小朗軒*_bEnNy
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2010-09-11
2010-09-08
2010-09-07
2010-09-05
2010-09-04
日 誌 分 類
全部 (47)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 47
留言總數: 171
今日人氣: 2
累積人氣: 2963
RSS Feed
2010 年 8 月 21 日  星期六   晴天
2010-08-21

琴日又失眠喇,,,

唔知係唔係因為聽完最佳損友

今日番團契

我好準時

一入到去得張峰一個

嚇死我~~

之後就一個一個咁番

今日打籃球d手感好左好多

但上籃果時都係唔知做咩無曬feel

抄曬~~

打完波去食野

食完佢地去捉迷藏

我第一次玩都無玩

全日同好多人傾左好多人ge野

知左好多野

但都無攪唔清自己ge野....

點解d人咁中意拍拖?

拍拖有咩好?

佢地只係話到我有拖拍ge時候就會明白...

有排啦

我真係完全唔明白=,=

 

琴日訓果時無啦啦聽左最佳損友

聽到我哭左...(我好內弱...)

我覺得d歌詞完全係講緊我

成首都係

我以前都唔明e首歌講咩

但我e家完全感受到佢講ge野

 

我又做左d衰野

我明知會咁都重咁做

可能無人會知我做緊咩

我以前唔會做d咁ge野

但我e個月會做好多

因為我會張所有關係del左佢

之後用一個真正ge自己重新輸入過d關係

等我下年try下先

我留班其實都係想咁姐


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 benny662 的日誌)


YeungTintin 於 2010-08-22 05:00 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]