|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 8 日 星期二  |
考完中文Oral喇,Thanks for you guys encouragement  |
分類: 未分類 |
今日係我考中文Oral ge大日子,
即係決定我可唔可以升上中6。
今日,我搭的士上玫瑰崗考試,
同個的士佬傾左一陣計,
好多謝佢。
同佢傾完計之後成個人都鬆哂。
佢仲叫我唔好咁緊張,
會考只係人生一個好小好小ge階段
之後我就去左報到室報到,
我係第二組考試。
先考朗讀,
朗讀果part我 ok ge,
篇野唔算深,
最後我岩岩好讀得哂
之後考Group Discussion,
我果組有5個人,
條題目都ok正
個個都有講野,
可惜唔多。
最後都係我同另外果位同學仔撐到15 MINS
多謝肯幫我練中文Oral ge朋友仔!!
|
|
|
Kelvin 於 2010-06-09 04:41 PM 發表:
wish you can success in English Oral Exam!!
|
|
|
benru 於 2010-06-09 04:37 PM 發表:
唉,下個禮拜一就到英文喇,真係好需要大家d腦電波~
|
|
|
Kelvin 於 2010-06-09 04:35 PM 發表:
中文Oral真係好講求運氣@@
|
|
|
benru 於 2010-06-09 04:34 PM 發表:
條題目係講青少年問題,oten上堂都講呢個Topic都唔知講過幾多百次!所以呢條題目出正我想出果題,very lucky~
|
|
|
Thomas 於 2010-06-09 04:05 PM 發表:
阿柔,你講左幾多次野啊??你考果條題目係點既??我之前考果條勁易,我講左5次野...仲要第一個講野加埋引導少講野既同學講野...
|
網主回覆
First,you should call me Benru
In fact, I said over 10 times in this examination,hahahaha!
because they spoke not many times!
It was lucky because a student and me can hold 15 mins Posted at 2010-06-09 04:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
 |