我琴日11點先訓
今朝俾屋企人晨早留留
叫左我9點醒
醒左又要我同佢走去黃大仙廟,我諗大家都知我去果到做咩,我唔講啦
好鬼悶
出完黃大仙廟
又話要出去紅磡觀音廟,大家都知我去果到做咩,我唔講啦
番到屋企都1點幾
今日真係好唔得
好想訓教豬
今日真係好慘
今日,出左去深水涉,
唉.....鬼叫我唔見左身分證咩
等左好耐
番到屋企咩都唔想做
只想訓教豬 z.....
訓醒都2點幾啦
諗住出街
屋企人又唔係到,搞到冇人俾錢我
今日真係
悶悶悶......哦
琴晚7點同d牙伯系到踢波
踢左2個鍾
之後去左買野飲
跟住塔車番屋企
番到屋企岩岩好10點
琴日過得好充實
今日11點起左身,好無奈
12點就開始我Ge打機生涯
真系悶.......................
而且出街又無人陪..........悶死我La
夜晚又唔出wo
悶悶悶